اعزام زوج‌های خوزستانی به مشهد در قالب «طرح هم‌سایه»

حجت‌الاسلام علینژاد از اعزام زوج‌های خوزستانی به مشهد در قالب «طرح هم‌سایه» خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ زوج خوزستانی در قالب طرح هم سایه از سوی آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

«حجت‌الاسلام جلیل علینژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون خانواده خادمیاران رضوی برای همه رده‌های سنی برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته است.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خوزستان با اشاره به برنامه‌های مختص زوج‌های جوان در قالب «طرح هم‌سایه» افزود: این طرح ویژه زوجینی است که حداکثر 2 سال از تاریخ عقد آنها گذشته باشد و با ثبت‌نام در کانون برنامه‌هایی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

 

وی اضافه کرد: طرح هم‌سایه با ارائه برنامه‌های متفاوت به صورت منسجم در مشهد برگزار می‌شود و زوجین در قالب این طرح از طرف مشهد و تیم پشتیبانی استان به مدت پنج سال مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 

حجت‌الاسلام علینژاد عنوان کرد: زوجین پس از بازگشت از مشهد رها نمی‌شوند و اگر با مشکلات و مسائلی روبه‌رو شوند توسط تیم پشتیبانی، راهنمایی خواهند شد و برنامه‌هایی به صورت حضوری و غیرحضوری برای آنها برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: برنامه حضوری کارگاهی با عنوان «برنامه زندگی به سبک رضوی» توسط اساتید برجسته ارائه می‌شود و حدود 15 روز یک‌بار پشتیبانان به این زوجین تماس می‌گیرند تا اگر مشکلی باشد به روانشناسان و کارشناسان کانون خانواده ارجاع داده می‌شوند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خوزستان در پایان یاد آور شد: در ایام کرونا فرصت آموزش را از دست نداده‌ایم و در فضای مجازی برای خانواده‌ها، زوجین، دختران جوان و بچه‌ها برنامه‌هایی تدارک دیده شده و حتی مشاوره را نیز تعطیل نکرده‌ایم و به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت دوستان هستیم.

 

کد خبر 981179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha