۱۰۰ کیلو سیب قرمز بین نیازمندان توزیع شد

قهرمانی گفت: به مناسبت اربعین حسینی ۱۰۰ کیلو سیب قرمز بین نیازمندان آستارایی توزیع شد.

«حسین قهرمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ۱۰۰ کیلو سیب قرمز بین ۱۰ خانواده کم درآمد آستارایی توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا با بیان اینکه این مقدار سیب به ارزش ۴ میلیون ریال بین خانوارهای نیازمند توزیع شد، افزود: هزینه خرید این مقدار میوه را یک خیر آستارایی پرداخت کرده بود.

 

وی به قربانی یک راس گوسفند و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان همزمان با اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: گوشت این گوسفند قربانی شده بین ۳۰ خانوار نیازمند و کم درآمد توزیع شد.

 

قهرمانی خاطرنشان کرد: توزیع سیب قرمز و گوشت قربانی بین نیازمندان با شعار«جهاد، مهربانی، رسم دیروز و مشق امروز» و در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و در ادامه رزمایش کمک های مومنانه و همدردی با خانواده های کم در آمد انجام شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا اظهارکرد: در تهیه و توزیع بسته های میوه و گوشت قربانی پایگاه بسیج شهید آهنی، اصحاب مسجد و مرکز نیکو کاری مسجد حضرت امام جعفر صادق(ع) آستارا مشارکت داشتند.

کد خبر 981228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha