سفر به تاریخ قیام حسینی با پویش سفیر حسین

یادگاری با اشاره به راه اندازی پویش سفیر حسین گفت: در این پویش مخاطبان می‌توانند در پایگاه اطلاع رسانی شمیم کتاب با تاریخ قیام حسینی همسفر شوند.

«ابوذر یادگاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: در ایام اربعین امام حسین(ع) و جهت ایجاد شور و شعور حسینی به خصوص برای جاماندگان حرکت عظیم پیاده روی اربعین در قالب پویش «سفیر حسین»، یازده کتاب ممتاز و متناسب با موضوعات مرتبط محرم و قیام حسینی را در دهه پایانی ماه صفر معرفی می کنیم.

 

مسئول کانون کتاب رضوی اصفهان اظهار کرد: این کتاب ها  از برجسته ترین آثار مرتبط با قیام امام حسین(ع) انتخاب شده است به عنوان نمونه کتاب سِفر خروج با بردن از اکنون به ج و آوردن گذشته به اکنون روایت جذاب خود را آغاز می‌کند و نمایشنامه ای از مدینه تا کربلا در نگاه یک مسلمان اهل سنت به امام حسین است. 

 

وی ادامه داد: کتاب پس از بیست سال، رمانی است که ما را با شیوه حکومت خلیفه سوم تا معاویه و واقعه عاشورا آشنا می‌کند.


یادگاری خاطر نشان کرد: کتاب های چابکسوار، آفتاب در حجاب، آوای درد، در میان روضه هایت زندگی کردن خوش است، بچه های فرات، اهل بيتي ها، ماه به روایت آه روایت داستان هایی است که ذهن مخاطب را به  کربلا و واقعه عاشورا نزدیک می‌کند و حماسه حسینی را به تصویر می کشد. 

 

وی افزود: معرفی کتاب ها به صورت اینفوگرافی، موشن گرافی، پادکست و همچنین گفتگو با  مترجم  و نویسنده و افراد مشهور  در پایگاه اطلاع رسانی شمیم کتاب  از جمله اقدام های ترویجی در این پویش است.

 

یادگاری در پایان اضافه کرد: علاقمندان برای پیوستن به این پویش و بهرمندی از آن به پایگاه اطلاع رسانی شمیم کتاب shamimketab@ مراجعه کنند.

کد خبر 981350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha