ثبت نام دوره «آموزش مجازی مبلغان» تا ۳۰ مهر ادامه دارد

معاونت تبليغ حوزه علمیه خراسان با همكاري دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوی در راستاي آموزش مهارت هاي تبليغي به طلاب و توانمندسازي مبلغين نسبت به برگزاري دوره های آموزش مجازی اقدام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، معاونت تبليغ حوزه علمیه خراسان با همكاري دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوی در راستاي آموزش مهارت هاي تبليغي به طلاب و توانمندسازي مبلغين نسبت به برگزاري دوره های آموزش مجازی اقدام کرده اند که این دوره ها در قالب ۱۷ عنوان آموزشی به دو صورت حضوري و مجازي برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، دوره آموزشي تبليغي به صورت مجازي در ۶ سرفصل شامل: معیارشناسی خانواده دینی(عمومی)، پاسخگویی به شبهات، آسیب های اجتماعی، فرق و مذاهب، تبلیغ نوین، تبلیغ عمومی و بصیرت افزایی معرفتی دینی برگزار می شود.

 

در اطلاعیه نام نویسی این مدرسه، اعطاي گواهي آموزشي پايان دوره، اولويت در اعزام عمومي وتخصصي، تشكيل پرونده تبليغي(طلاب فاقد پرونده تبليغي) و ارتقاي رتبه تبليغي ، تقديراز برگزيدگان و امكان شركت در دوره هاي تخصصي وتكميلي از جمله مزایا آن، نام برده شده است.

 

علاقه مندان می بایست برای ثبت نام تا ۳۰ مهرماه ۹۹ به سامانه طلاب در سایت حوزه علمیه خراسان، قسمت تبليغ صفحه ثبت نام ها مراجعه کنند.

 

لازم به ذکر است، شروع دوره ها از اول آبان ماه ۹۹ می باشد و می توانید برای كسب اطلاع بيشتر با شماره ۳۲۰۰۸۴۱۶ تماس گرفته و يا به لينك https://eitaa.com/joinchat/۴۰۸۹۷۰۸۵۷۷C۷۸۹eb۱fada در کانال معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در ايتا مراجعه کنید.

کد خبر 981478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha