سلسله توهین‌های سعودی علیه مردم فلسطین

در راستای سیاست جدید عربستان برای حمایت غیرمستقیم از رژیم صهیونیستی، محمد السعید نویسنده مشهور عربستانی چهره جدید علیه مردم فلسطین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، در راستای سیاست جدید عربستان برای حمایت غیرمستقیم از رژیم صهیونیستی، محمد السعید نویسنده مشهور عربستانی چهره جدید علیه مردم فلسطین شده است. وی در یک برنامه تلویزیونی زنده مردم و مقاومت فلسطین را دشمن عربستان خطاب کرد.

 

سعید در مقاله ای که در روزنامه عکاظ عربستان منتشر شده بود نیز به گروه های فلسطینی حمله کرد و گفت آنها نیز در کنار ترکیه، قطر و ایران دشمن ما هستند و باید با آنها برخورد شود.

 

عربستان در واکنش به امضای قرارداد همکاری بین امارات و بحرین به طور غیرمستقیم حمایت خود را از این رابطه دیپلماتیک اعلام کرده است.

 

این نویسنده سعودی ادعا کرد که گروه های فلسطینی با مخالفت خود نسبت به قراردادهای مذکور در حقیقت به دنبال ایجاد و حمایت از سازمان های تروریستی علیه جهان عرب هستند. مردم فلسطین در شش دهه گذشته علیه کشورهای عربی جنگیده اند!

 

این نویسنده مشهور کشور عربستان همچنین مقاومت مردم فلسطین در برابر صهیونیستها را مسخره کرد و گفت: حملات آنها علیه کنسولگری عربستان در کشورهای مختلف را نباید فراموش کرد.

 

اظهارات ضد فلسطین این نویسنده سعودی چند روز بعد از توهین های شاهزاده عربستانی علیه مردم و گروه های فلسطین عنوان شد. بندر بن سلطان بن عبدالعزیز رئیس سابق اطلاعات عربستان مردم فلسطین را خیانتکار به عربستان توصیف کرده بود.

کد خبر 981524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha