ورود بیش از ۱۵۳ هزار خودرو طی تعطیلات گذشته به گیلان

مرادی از ورود بیش از ۱۵۳ هزار خودرو در تعطیلات سه روز گذشته (۱۶تا۱۸مهر) به گیلان خبر داد‌.

 «فریبرز مرادی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت به تردد خودرو طی تعطیلات سه روز گذشته به گیلان اشاره کرد و گفت: از ۱۶ تا ۱۸ مهر بر اساس گزارش های دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار، ۱۵۳ هزار و ۱۷۱ خودرو وارد استان شد که این آمار نسبت به سه روز قبل۳۴ درصد رشد داشته است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در این مدت همچنین ۱۴۰ هزار و ۱۶۲ خودرو از گیلان خارج شد افزود: این آمار نسبت به سه روز قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.


مرادی به پرترددترین محور ورودی استان در این مدت اشاره و اذعان کرد: محور آزادراه قزوین _ رشت با ورود ۲۷ هزار و ۴۴۱ وسیله نقلیه در روز چهارشنبه( ۱۶ مهر )بیشترین ورودی را به خود اختصاص داده است.


وی به پرترددترین محور خروجی پرداخت و تصریح کرد: محور آزاد راه رشت- قزوین با خروج ۳۱ هزار و ۶۶۲ خودرو در روز جمعه( ۱۸ مهر) بیشترین محور خروجی را در سه روز گذشته داشته است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته محور سراوان _ امامزاده هاشم با متوسط تردد ساعتی هزار و ۶۶۵ وسیله نقلیه با سرعت متوسط ۸۱ کیلومتر بر ساعت و محور رودبار_ منجیل با متوسط تردد هزار و ۵۷۷ وسیله نقلیه با سرعت متوسط ۷۳ کیلومتر در ساعت پرترددترین محورهای استان بوده‌اند.

کد خبر 981580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha