فوتی های کرونا همچنان در حال افزایش است / مراقبت های بهداشتی تشدید می‌شود

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از بیماران کرونایی بدحال به دلیل وخامت بیماری جان خود را از دست داده اند و همچنان آمار فوتی ها در حال افزایش است.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گدشته 43 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شده اند و مجموع بیماران به رقم 223 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون 55 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارد و 33 بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته 6 نفر از بیماران کرونایی بدحال به دلیل وخامت بیماری جان خود را از دست داده اند و همچنان آمار فوتی ها در حال افزایش است.

 

حبیب زاده افزود: شهرستان های اردبیل، مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان خلخال در وضعیت نارنجی و شهرستان های سرعین، گرمی، نیر، نمین، اصلاندوز، بیله سوار، پارس آباد و کوثر نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

 

وی عنوان کرد: از خانواده ها درخواست می شود که مراقبت های بهداشتی را در بین افراد خانه تشدید و افزایش دهند تا شاهد کاهش بیماری باشیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

حبیب زاده خاطر نشان کرد: وضعیت قرمز و نارنجی در شهرستان های مختلف استان اردبیل نشان می دهد که شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

کد خبر 981820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha