تشدید نظارت در همدان متناسب با محدودیت های اعلام شده ستاد استانی کرونا

افشاری گفت: ناقضان پروتکلهای بهداشتی در واحدهای صنفی، مطب پزشکان و سایر مراکز خدماتی و عمومی ضمن اخطار کتبی، پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «حسین افشاری» در جلسه ستاد کرونا شهرستان همدان گفت:  ورود خودرو به آرامستان باغ بهشت همدان تا پایان هفته جاری ممنوع و حداکثر 20 نفر می توانند در خاکسپاری متوفی حضور داشته باشند.

 

فرماندار همدان افزود: با عنایت به تعطیلی مراکز سیاحتی و تفرجگاهها تا پایان هفته جاری در آرامگاه بوعلی،آرامگاه باباطاهر، باغ موزه دفاع مقدس، گنجنامه و سایر اماکن گردشگری شهرستان از حضور گردشگران و شهروندان جلوگیری خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مراسم، میهمانی و تجمعات خانوادگی از مهمترین کانونهای آلودگی و انتقال ویروس در سطح شهرستان همدان است که متاسفانه خانوادها با این رفت و آمدها بیماری و مرگ را برای یکدیگر به ارمغان می برند.

 

افشاری با بیان اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با شکستی بزرگ در مقابله با ویروس کرونا مواجه خواهیم شد، اظهار داشت:  استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به حداقل رساندن هرگونه مواجهه انسانی ساده ترین راهکارهای پیش روی ماست.

 

فرماندار همدان گفت: رعایت دستورالعملهای بهداشتی در شرایط کنونی یک وظیفه اجتماعی، تکلیف شرعی و توجه آحاد افراد جامعه به حقوق یکدیگر است.

 

کد خبر 981855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha