«آیینه» را از دو شبکه رادیویی بشنوید

سریال رادیویی آیینه که به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است از این شبکه رادیویی و رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ساجد قدوسیان تهیه کننده این نمایش رادیویی گفت: بخشی از تاریخ این سریال رادیویی در زمان پیامبر اکرم «ص» است که نویسنده آن را به شکل موازی پیش برده است .
وی ادامه داد : از آنجایی که این نمایش در برخی صحنه ها فضایی دلهره آور را روایت می کند ،به لحاظ تهیه کنندگی در نمایش از آوای جغد استفاده کردیم تا این حال و هوا را برای مخاطب تداعی کند .
قدوسیان در پایان تأکید کرد : همچنین در طول نمایش از موسیقی فیلم محمد رسول الله استفاده شده است و در کنار آن سعی شده برای تداعی فضای ترس آلود از موسیقی های دیگر نیز بهره بگیریم.
مجموعه رادیویی «آیینه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صفی خانی ، تهیه کنندگی ساجد قدوسیان ، صدابرداری حیدر صفدری ، افکتوری محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی فریبا متخصص ،محمد پورحسن، راضیه مومیوند، رامین پورایمان و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود و ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

کد خبر 981881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha