نیمی از تعهد اشتغال ورزش و جوانان استان سمنان محقق شد

مرادی از محقق شدن نیمی از تعهد اشتغال اداره ورزش و جوانان استان سمنان خبردادوگفت: تا پایان سال طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نیم دیگر آن نیز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «مصطفی مرادی» در نشست کمیسیون ماده پنج با اشاره به رصد وثبت ۵۰ درصد تعهد اشتغال اداره ورزش و جوانان استان سمنان در شش‌ماهه نخست سال جاری در سامانه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل‌آمده برای تحقق اشتغال نیم دیگر تلاش می‌شود تا به ۱۰۰ درصد یا فراتر از آن برسد.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی و باشگاه‌داران به دلیل  کرونا با مشکلات جدی مواجه  شده است  اضافه کرد: در حوزه ورزش و جوانان موظف به پیروی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستیم که امیدواریم بعد از تعطیلی موقت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری رعایت شود.

 

وی تسهیل وکاهش فرایند صدور مجوز برای باشگاه‌های استان سمنان  تأکید داشت و افزود: این مهم در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد لذا انتظار می‌رود کاهش هزینه‌های در صدور مجوز باشگاه‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.

 

مرادی  نقش باشگاه‌ها را در شناسایی استعدادهای ورزشی به ویژه دربین نوجوانان مهم دانست وگفت: باشگاه‌ها  باید در مرحله نخست یک مدرسه پرورش اخلاق باشند و سپس به توسعه ورزشی قهرمانی بپردازند و در این راستا تلاش کنند.

 

وی افزود: از باشگاه‌داران انتظار می‌رود در شرایط امروز جامعه با در نظر گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌هایی را برای اشاعه هر چه بیشتر ورزش و سلامتی در جامعه منظور کنند.

کد خبر 981882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha