فلاح رییس بیمارستان شهید بهشتی انزلی شد

​دکتر مرتضی فلاح کرکان به عنوان رییس بیمارستان شهید بهشتی انزلی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میر غضنفری» امروز(یک‌شنبه، ۲۰ مهر) در مراسم معارفه سرپرست بیمارستان شهید بهشتی انزلی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تقدیر از زحمات دکتر «کامبیز تنهایی» اظهار داشت: اهمیت سلامت و تندرستی در زمان شیوع ویروس کرونا بر همگان آشکار شد به همین منظور باید از نیروهای توانمند در این عرصه بهره گرفت.

 

فرماندار انزلی ساماندهی پرسنلی، تامین نیروهای مورد نیاز در کادر پزشکی و تجهیزات بیمارستانی را از جمله مسئولیت های ریاست بیمارستان اعلام کرد و افزود: بیمارستان باید توسط فردی شایسته، خلاق، پویا و ... اداره شود.‌

 

وی در ادامه با تقدیر از زحمات ریاست پیشین بیمارستان بندرانزلی، خواستار برگزاری مراسمی در خور و شایسته برای وی شد و تاکید کرد: مردم فهیم شهرستان بندرانزلی قطعا قدردان فعالیت های دکتر تنهایی در روزهای شیوع ویروس کرونا و سالهای پیشین فعالیتشان در زمان تصدی گری پست ریاست بیمارستان هستند.

 

میرغضنفری «فلاح» را جوانی با فکر و توانمند دانست و یادآور شد: با همکاری رییس شبکه بهداشت و درمان حرکتی رو به جلو داشته باشید و در این راه ما نیز آنها را یاری می کنیم. کادر پزشکی باید به دور از سیاست در راستای اهداف پزشکی حرکت کند.

 

طی حکمی از سوی «ارسلان سالاری» رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، «مرتضی فلاح کرگان« متخصص ارولوژی به عنوان سرپرست بیمارستان شهید دکتر بهشتی شهرستان بندر انزلی منصوب شد. فلاح پیش از این مشاور جوان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دبیر کارگروه بیمارستان های اورژانس استان گیلان، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بندرانزلی، دبیر کمیته دستیاری انجمن اورولوژی ایران، دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی قطب لیزر کشور را برعهده داشت .

کد خبر 981914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha