مبارزه با مواد مخدر از محورهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است

سردار مهدیان نسب با اشاره به اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گفت: مبارزه با مواد مخدر از محورهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار« محمد مهدیان نسب» امروز(20 مهر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف تقویت نظم و امنیت جامعه به صورت مستمر برگزار می شود.

 

فرمانده انتظامی لرستان از برخورد قاطع پلیس با  هرگونه بی نظمی خبرداد و افزود: مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، از محورهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است

 

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۳۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شد.

 

سردار مهدیان نسب افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶هزارو ۵۰۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: رویکرد فرماندهی انتظامی لرستان برخورد با خرده فروشان مواد مخدر می باشد که با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی قاچاقچیان با آنها برخورد خواهد شد.

 

سردار حاجیان نسب ابراز کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف از فعالیت یک باند در زمینه قاچاق مواد مخدر که از استان های جنوبی به سمت لرستان در حرکت بود، بلافاصله وارد عمل شدند.

 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در آزادراه خرم زال مستقر و چهار دستگاه خودرو سبک و یک دستگاه تریلر را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: ماموران در این عملیات در بازرسی از خودرو تریلر ۲۱۱ کیلوگرم تریاک کشف و ۶ تن از اعضای باند را دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی دادند.

کد خبر 981920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha