نمایندگان ادیان مختلف در همایش ملی پیامبر اعظم حضور می یابند

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: برای برگزاری همایش ملی پیامبر اعظم(ص) نمایندگان ادیان مختلف حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام مصطفی گرجی، یکشنبه(۲۰ مهر)در نشست هماهنگی سومین همایش ملی پیامبر اعظم با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه این همایش در حقیقت یکی از رویدادهای ملی ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است؛ افزود: رسول اکرم صلی الله علیه و آله در حقیقت یک نشان و چهره است.

 

 



مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان افزود: میان تعدادی از استان ها در برگزاری رویدادهای ملی تقسیم کار شده و به طور مثال کنگره بین المللی امام سجادعلیه السلام توسط ستاد کانون های مساجد استان هرمزگان برگزار می شود‌.





 وی با اشاره به اینکه همایش ملی پیامبر اعظم در استان کرمان طی دو دوره گذشته آثار و برکاتی داشته؛ بیان کرد: تلاش ما در راستای برگزاری این همایش دربرگیری همه سنین و صنوف است و برای همین برنامه هایی را به عنوان جنبیِ همایش به دستگاه های مختلف پیشنهاد می دهیم.

 




حجت الاسلام گرجی با ابراز امیدواری بر برگزاری همایشی خوب در پرتو همگرایی و همکاری در استان و همکاری با جامعه المصطفی؛ از حضور نمایندگان ادیان در این همایش خبر داد و افزود: این مسئله برنامه ریزی بهتری می طلبد و باید به وحدت نظر برسیم.
 

کد خبر 981979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha