اصلی‌ترین انتظار مردم از دستگاه قضا امنیت است

حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به اینکه امنیت اصلی‌ترین موضوعی است که مردم از دستگاه قضا انتظار دارند گفت: در این راستا کمک به پیشگیری از وقوع جرم از جمله وظایف دستگاه قضایی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام صادق مرادی» امروز (یکشنبه ۲۰ مهر) در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان اندیمشک که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از دستگاه‌های مهم در تمامی سیستم‌های دولتی و قضائی دنیا، قوه قضائیه هر کشور است اظهار کرد: اجرای عدالت از دستوراتی به شمار می‌رود که خداوند به پیامبران، رسل و انبیاء اعطا کرده است.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان قوه قضائیه افزود: مسئولان دستگاه قضا باید به این مطالب، دستورات و توصیه‌ها توجه داشته باشند و آنها را در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی اذعان کرد: افرادی که از امروز مسئولیت دادستانی و ریاست دادگستری را بر عهده می‌گیرند، باید دقت داشته باشند که اعتمادسازی به عنوان موضوع مهمی در تمامی اقدامات و انتصاباتی که انجام می‌دهند و دستورات و احکامی که صادر می‌کنند، محسوب می‌شود.

 

حجت‌الاسلام مرادی تصریح کرد: اکنون در عصری حضور داریم که تمامی اخبار و کردار ما مورد رصد دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد که این تحت رصد بودن، محاسن و معایبی دارد.

 

وی عنوان کرد: لازم است همیشه خداوند سبحان را حاضر و ناظر بدانیم و قضات نیز باید دستورات پیامبر اکرم (ص) را در مورد مردم اجرا کنند.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: پس از اینکه حجت‌الاسلام رئیسی مسئولیت قوه قضائیه را بر عهده گرفت، هجمه زیادی به این قوه وارد شد که علت آن هم دشمن‌ستیزی و عدالت‌خواهی وی بود.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت اصلی‌ترین موضوعی است که مردم از دستگاه فضا انتظار دارند خاطر نشان کرد: در این راستا کمک به پیشگیری از وقوع جرم از جمله وظایف دستگاه قضایی به شمار می‌رود.

 

در پایان این آئین از زحمات «خداکرم رحیمی بهمن‌یاری» رئیس اسبق دادگستری اندیمشک تقدیر و «میثم سخنور» به عنوان رئیس جدید دادگستری اندیمشک معارفه شد.

 

همچنین «کریم صحرایی» به عنوان دادستان جدید اندیمشک معرفی شد.

 

کد خبر 981999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha