اعلام فراخوان ارسال ایده‌های فناورانه پژوهشگران سراسر کشور

مبارک از آغاز فراخوان ارسال ایده‌های فناورانه پژوهشگران سراسر کشور توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و گفت: مهلت ارسال ایده‌ها از امروز (۲۰ مهر) آغاز شده و تا ( ۳۰ آبان) ادامه دارد.

«سارا مبارک» ظهر امروز (یکشنبه 20 مهر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: دفتر مدیریت تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان در نظر دارد تا از میان ایده‌های فناورانه پژوهشگران، از 10 ایده برتر حمایت مالی کند.

 

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: مهلت ارسال ایده‌های فناورانه از امروز (20 مهر) آغاز شده و تا (30 آبان) ادامه دارد.

 

وی افزود: همه پژوهشگران و محققان سراسر کشور می‌توانند ایده‌های فناورانه خود را ارسال کنند و در صورت کسب رتبه اول تا دهم از حمایت مالی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای به اجرا درآوردن ایده‌های خود بهره‌‌مند خواهند شد.

 

مبارک تصریح کرد: در این راستا پژوهشگران و محققان سراسر کشور می‌‌توانند از طریق لینک سامانه به آدرس اینترنتی: http://exam.abadanums.ac.ir/answers?sid=kJIlimij2F5VslB5VFpjVA%3D%3D ثبت‌‌نام کرده و ایده فناورانه خود را برای داوری ارسال کنند.

 

کد خبر 982039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha