آستارایی ها ۲۵۰ بار تلفن اورژانس اجتماعی را به صدا درآوردند

خورشیدی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون آستارایی ها ۲۵۰ بار تلفن اورژانس اجتماعی را به صدا در آوردند.

«فریبرز خورشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: اورژانس اجتماعی به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان آستارایی است.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا افزود: اورژانس اجتماعی آستارا به آسیب هایی همچون کودک آزاری، همسر آزاری، فرار از منزل، خودکشی، سالمند آزاری، کودکان کار، زوجین متقاضی طلاق، اختلافات خانوادگی و ... رسیدگی می کند.

 

وی بیشترین آسیب های رسیدگی شده را مربوط به فرار از منزل دانست و خاطرنشان کرد: مداخله در بحران، مددکاری و روانشناسی از برنامه های اورژانس اجتماعی است.

 

خورشیدی تصریح کرد: در طول سال جاری ۲۱۰ بار خدمات مددکاری اجتماعی، روانشناسی، مهارت های حل مسئله، مهارت های ارتباطی و فرزندپروری به شهروندان ارائه شده است.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا با بیان اینکه مرکز اورژانس اجتماعی آستارا با بهره گیری از ۸ نیروی انسانی و یک دستگاه خودرو به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون آستارایی ها ۲۵۰ بار تلفن اورژانس اجتماعی را به صدا درآوردند و شهروندان در صورت مشاهده کودک آزاری، همسر آزاری، فرار از منزل، خودکشی، سالمند آزاری، کودکان کار، زوجین متقاضی طلاق، اختلافات خانوادگی و ... را به تلفن ۱۲۳ اطلاع دهند.

کد خبر 982050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha