​تشریح برنامه های  هفته پژوهش در گلستان

رضایی گفت: برگزاری نمایشگاه، نواختن زنگ پژوهش، تجلیل از پژوهشگران برتر و جشنواره دانش آموزی از جمله برنامه های هفته پژوهش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا رضایی» عصر امروز(یکشنبه 20 مهر) در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان گلستان اظهار کرد: هفته پژوهش  امسال با شعار «بژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار می شود.

 

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان  ادامه داد: برنامه های هفته پژوهش با رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شده است و در دو بخش وضعیت سفید و قرمز کرونا برنامه های مختلفی را تدارک دیدیم.

 

رضایی بابیان اینکه در وضعیت قرمز باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی در هفته پژوهش بهره بیشتری ببریم، بیان کرد: دستورالعملی که امسال در نظر گرفته شده مشابه سال گذشته است.

 

وی گفت: زنگ پژوهش با مسئولان استانی و خیران مدرسه ساز در آغاز هفته پژوهش نواخته می شود و تجلیل از پژوهشگران برتر و جشنواره دانش آموزی از دیگر برنامه هایی است که در هفته پژوهش در نظر گرفته شده است.

 

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان کرد: برگزاری نشست های تخصصی به صورت وبینار، دیدار با نخبگان، پیشکسوتان علمی و مخترعان، برگزاری سمینارهای شناسایی پژوهش و فناوری با همکاری دستگاه های اجرایی و مراکز دانشگاهی و پژوهشی از دیگر برنامه هایی است که در هفته پژوهش اجرا می شود.

 

رضایی بیان کرد: برگزاری تورهای پژوهشی از دیگر برنامه هایی است که در نظر گرفته شده که با رعایت پروتکل ها و  پخش تیزر در نظر گرفته می شود.

 

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های پژوهش و فناوری و فن بازار با رویکرد فناوری نیز از دیگر برنامه هایی است که امسال در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 982054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha