وعده افتتاح بزرگترین سالن ورزشی کارگران این بار در دهه فجر

زمان بهره برداری از بزرگ‌ترین سوله ورزشی سکودار استان که ۹ سال ناتمام مانده بود، این بار در دهه فجر امسال وعده داده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج؛ زمان بهره برداری از بزرگ‌ترین سوله ورزشی سکودار استان که ۹ سال ناتمام مانده بود، این بار در دهه فجر امسال وعده داده شده است. اگرچه ساخت این مجموعه در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع از مصوبات سفر دولت دهم بود که در سال 90 کلنگ زنی شد و قرار بود علاوه بر سالن سرپوشیده چندمنظوره دو هزارنفری، دارای امکانات و تجهیزات کامل، سالن ورزش‌های رزمی و ساختمان هیئت‌های ورزشی باشد اما افتتاح آن به اما و اگر کشید و تاکنون به تأخیر افتاده است.

 

این طرح در زمان کلنگ زنی دارای پنج میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار مصوب بود که از این مبلغ چهار میلیارد ریال ملی و 1.2 میلیارد ریال نیز از اعتبارات استانی پیش‌بینی‌شده بود.

 

اعتبار تکمیل این طرح افزایش یافته است

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فاروج گفت: تنها طرح عمرانی این دستگاه سالن ورزشی کارگران است که در سال 98 از اعتبارات سفر هیات دولت به استان 20 میلیارد ریال به آن اختصاص یافت که این رقم افزایش یافته است.

 

«غلامرضا گلی» افزود: از رقم 20 میلیارد ریال، 10 میلیارد سال گذشته و 10 میلیارد هم امسال اختصاص یافته بود که افزون برآن 10 میلیارد ریال دیگر هم برای تکمیل آن امسال پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به تکمیل بنا و رو به پایان بودن دیوار کشی محوطه آن گفت: تاسیسات مکانیکی و برق کشی 50 درصد آن انجام شده است.

 

گلی افزود: نصب انشعاب برق و گاز انجام شده و فقط انشعاب آب باقی مانده که اعتبار سه میلیارد ریالی برای آن مطالبه شده است.

 

وی با بیان اینکه استاندار خراسان شمالی برای به افتتاح رسیدن این طرح تا دهه فجر تاکید دارد، گفت: امیدواریم برای انشعاب هم اعتباری در کمیته برنامه ریزی شهرستان پیش بینی شود تا زودتر این طرح آماده بهره برداری شود.

کد خبر 982119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha