اولین دوره تربیت معلم تجوید قرآن کریم در نهاوند برگزار می شود

سعیدی گفت: اولین دوره تربیت معلم «تجوید قرآن کریم» با حضور ۲۵ شرکت کننده در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود

«جواد سعیدی»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اولین دوره تربیت معلم «تجوید قرآن کریم» در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

 

رئیس اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان با بیان اینکه این دوره ویژه بانوان است افزود: اولین دوره تربیت معلم تجوید قرآن کریم با حضور ۲۵ نفر شرکت کننده در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی هر پنج شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ عصر برگزار می‌شود اضافه کرد: شرکت کنندگان در این طرح باید ۸۰ ساعت دوره آموزشی در حوزه تجوید را بگذرانند.

 

سعیدی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این طرح باید دوره‌های روخوانی و روان خوانی قرآن را گذرانده باشند گفت: پس از پایان دوره و اخذ آزمون، به برگزیدگان گواهی نامه دوره تجوید اعطا خواهد شد.

 

عضو هیئت رئیسه اتحادیه قرآنی کشور گفت: برگزیدگان این دور آموزشی، می‌توانند از آن پس به عنوان مدرس رشته تخصصی تجوید در دوره‌های مختلف قرآنی به کار گرفته شوند.

 

وی هدف از برگزاری این دوره را شناسایی استعدادهای نیروهای مستعد قرآنی، ارتقاء سطح معلومات افراد و تأمین نیاز شهرستان به مربی متخصص قرآنی در زمینه تربیت معلم تجوید کلام وحی عنوان کرد.

کد خبر 982174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha