روحانیون در تقویت روحیه انقلابی سربازان، نقش بسزایی دارند

حجت الاسلام رشیدپور، با بیان اینکه روحانیون نقش موثر و بسزایی در تقویت روحیه انقلابی سربازان دارند، گفت: تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در سال ۵۸ در کنار نهاد های نظامی نشانگر اهمیت حضور روحانیون در مجموعه نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ حجت الاسلام «محمد رشیدپور» در دیدار با فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق به مناسبت گرامیداشت ۲۴ مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این سازمان در سال ٥٨ به دستور امام خمينی(ره) تاسيس شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 30 بیرجند در ادامه بیان کرد: كاركنان اين نهاد انقلابی به عنوان سربازان فرهنگی در تمام مراحل انقلاب اسلامی پيوسته در جهت اعتلا و حفظ و صیانت از ارزش های انقلاب، مجاهدت كرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که كار و هنر سازمان عقيدتی سياسی ارتش، آوردن دل ها به سوی خدا است، افزود: كاركنان اين نهاد ارزشی و انقلابی در وهله اول بايد دل خود را به خداوند متعال وصل کنند تا بتوانند در اتصال سایر دل ها به سمت خداوند متعال موفق باشند.

 

حجت الاسلام رشیدپور با بیان اینکه نهاد مقدس عقیدتی سیاسی ارتش اهداف متعالی را پیش رو دارد، ادامه داد: تقویت بصیرت دینی و انقلابی در بین کارکنان و خانواده ها، تقویت روحیه تعاون و صمیمیت در بین کارکنان نیروهای مسلح، افزایش تعامل اثربخش با فرماندهان و گسترش و تقویت فرهنگ و ارزش های اسلامی در ارتش از جمله اهداف سازمان عقیدتی سیاسی است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 30 بیرجند با تاکید بر اینکه حضور روحانیون در بین سربازان تاثیرگذاری بسیاری در زمینه تقویت روحیه انقلابی دارد، گفت: تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در کنار نهادهای نظامی نشانگر اهمیت حضور روحانیون در مجموعه نیروهای مسلح است و از همکاران درخواست می کنیم که تلاش خود را در راستای تربیت دینی کارکنان بیشتر کنند و در عرصه های جدید مانند فضای مجازی بیش از پیش فعالیت داشته باشند.

کد خبر 982196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha