قرائت زیارت اربعین در مسجد جامع رجایی شهر کرج همراه با سخنرانی انجام شد

خسروجردی با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قوانین بهداشتی گفت: قرائت زیارت اربعین در مسجد جامع رجایی شهر کرج همراه با سخنرانی انجام شد.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرج گفت: همزمان با اربعین شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران صدیق آن حضرت، آئین اربعین حسینی در مسجد جامع رجایی شهر کرج با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: آئین معنوی اربعین حسینی با همراهی هیئت امناء مسجد و پایگاه بسیج همچون همیشه با هم افزایی کانون فرهنگی هنری مسجد با هدف تبیین آرمان های ایمانی و معرفتی دینی همراه شد.

 

 

به گفته خسروجردی، قرائت زیارت اربعین، خواندن دعاها و ادعیه ای که در این ایام سفارش شده است از جمله این برنامه ها در مسجد جامع رجایی شهر کرج بود.

 

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: این آئین در روز اربعین حسینی در قالب سخنرانی حجت الاسلام فرید از اساتید حوزه و دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شد.

 

 

خسروجردی در پایان خاطرنشان کرد: اطعام خانواده های نیازمند در کنار مجلس وعظ و پند، همچنین قرائت زیارت اربعین از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد بود.

 

 

 

کد خبر 982208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha