ایجاد پیاده راه برای دسترسی به بازار «وکیل» و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز

اسکندرپور گفت: پیاده راه در حال احداث «دروازه قرآن-دروازه اصفهان» شیراز، فرصت دسترسی به بازار «وکیل» و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را برای شهروندان و گردشگران به صورت پیاده ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (دوشنبه 21 مهر) در بازدید از پیاده راه در حال احداث «دروازه قرآن-دروازه اصفهان» شیراز گفت: توجه به توسعه گردشگری شهر شیراز در اجرای پروژه های شهرداری مورد توجه ویژه قرار دارد و ایجاد این پیاده راه نیز نقش مهمی در تقویت یک محور غنی تاریخی و فرهنگی دارد.

شهردار شیراز افزود: ایجاد این پیاده راه، فرصت دسترسی به بازار «وکیل» و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را برای شهروندان و گردشگران به صورت پیاده ایجاد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در طی این مسیر، فرصت برای بازدید از آثار متعددی همچون حافظیه، باغ ملی، مجموعه حضرت علی بن حمزه (ع) و ... نیز فراهم می شود.

اسکندرپور اعلام کرد: برای اجرای این پیاده راه با دستگاه ها و سازمان های مختلفی همچون پلیس راهور هماهنگی شده است و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با تعامل مطلوب با دستگاه ها پروژه را در زمان تعیین شده به اتمام برسانیم.

کد خبر 982440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha