ساخت ۱۴ مدرسه در گلستان/ لزوم استفاده از ظرفیت مردم در مدرسه سازی

آیت الله نورمفیدی گفت: وعده دادم برای ساخت ۱۴ مدرسه به نیت ۱۴ معصوم(علیه السلام) در نقاط مختلف استان گلستان به ویژه مناطق محروم اقدام کنم که تاکنون ساخت پنج مدرسه به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (دوشنبه ۲۱ مهر) در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: در مدرسه سازی در طرح آجر به آجر باید از ظرفیت مردم استفاده شود و مسئولان امر به هر شکلی که می توانند طرح را به عهده مردم بگذارند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: اگر دولت به میزان کمک های مردمی برای ساخت مدرسه موردنظر اعتبار صرف کند مردم برای مشارکت در این امر رغبت بیشتری پیدا می کنند.

 


وی به استقبال مردم از رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و افزود: این طرح که به فرمان مقام معظم رهبری اجرا شد مردم اجرای آن را عهده دار شدند به همین علت همچنان تداوم دارد و به شکل های مختلف در حال اجرا است.

 


آیت الله نورمفیدی یادآور شد: خداوند به پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) توصیه کردند از مشورت مردم استفاده کنند که در واقع این به معنای مشارکت دادن مردم در کارهای مختلف است.

 


نماینده ولی فقیه در گلستان، جایگاه مردم را مهم خواند و متذکر شد: مسئولان باید به این نکته توجه کنند و اگر برای مردم ارزش بگذارند، می توانند در امورات مختلف از ظرفیت مردم بهره مند شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: وعده دادم برای ساخت ۱۴ مدرسه به نام ۱۴ معصوم(علیهم السلام) در نقاط مختلف استان گلستان به ویژه مناطق محروم اقدام کنم که تاکنون ساخت پنج مدرسه به اتمام رسیده است.

 

کد خبر 982446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha