عملیات ساخت حدود ۲ درصد واحدهای سیل زده آق قلا باقی مانده است

توماج گفت: در حال حاضر عملیات ساخت حدود دو درصد از واحدهای مسکونی سیل زده در آق قلا باقی مانده است که برای تکمیل آن نیاز به حمایت مسئولان داریم.

«امیر شیرتوماج» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در انتهای سال 97 و ابتدای سال 98 وقوع سیل به شهرستان های آق قلا، گمیشان، گنبدکاووس و بندرترکمن خسارت وارد کرد.

 

فرماندار آق قلا ادامه داد: پس از وقوع سیل و فرمان مقام معظم رهبری تمامی دستگاه های اجرایی و نیروهای مردمی در مناطق  سیل زده گلستان حضور پررنگی داشتند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم در استان گلستان به ویژه در شهرستان آق قلا امروز بیش از ۲ هزار واحد مسکونی احداثی سیل زده در روستاهای آق قلا به بهره برداری رسید.

 

توماج یادآور شد: با توجه به اقدامات انجام شده، روند اجرای فعالیت های عمرانی در شهرستان آق قلا بسیار مطلوب است که جا دارد از زحمات تمامی دستگاه های اجرایی قدردانی کنم. 

 

فرماندار آق قلا خاطرنشان کرد: امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور جشن پایان بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی سیل زده کشور در روستای «چن سبیلی» آق قلا برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: عملیات ساخت حدود دو درصد از واحدهای مسکونی سیل زده در آق قلا باقی مانده و در حال حاضر نیز روند گسترش و ترمیم آبروها و پل ها توسط راهداری و راه و شهرسازی در حال انجام است.

 

کد خبر 982468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha