برگزاری مراسم رحلت پیامبر(ص) در آستارا

تابش از برگزاری مراسم رحلت پیامبر گرامی اسلام در محوطه مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) شهرستان آستارا خبر داد.

«وحید تابش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: به مناسبت رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مراسم عزاداری و سینه زنی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در محوطه مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) بندر آستارا افزود: قرائت زیارت حضرت محمد(ص) ازبعید دیگر بخش این مراسم مذهبی در بندر آستارا است.

 

وی با بیان اینکه در این مراسم امید چالاک از قاریان برجسته کشوری و بین المللی به قرائت آیاتی از کلام الله وحی می پردازد، تصریح کرد: حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در این مراسم سخنرانی می کند و خلیل خوبکار مداح این مراسم است.

 

تابش خاطرنشان کرد: این مراسم روز پنج‌شنبه( ۲۴ مهر) راس ساعت ۷ شب برگزار و از عاشقان ائمه اطهار(ع) دعوت می شود در این مراسم با همراه داشتن ماسک حضور داشته و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) بندر آستارا گفت: این مراسم به همت ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی، امام جماعت، هیئت امنای مسجد، پایگاه بسیج شهید شیارکار، هیئت عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) و هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا برگزار می شود.

کد خبر 982480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha