حفظ کرامت مردم مهمترین موضوع در ارائه خدمت به جامعه است

آیت الله عابدینی گفت: محوری‌ ترین موضوع در ارائه خدمت به جامعه، حفظ کرامت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار با مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان بیان کرد: محوری‌ ترین موضوع در ارائه خدمت به جامعه، حفظ کرامت مردم است که در فضای کاری حوزه تأمین اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: مردم بسیاری با فضای کاری اداره کل تأمین اجتماعی سر و کار دارند و نیازمند احترام و دریافت خدمت با کیفیت همراه با حفظ کرامت هستند.

 

وی تصریح کرد: جامعه‌ هدف شما، هزینه پرداخت می‌ کنند تا خدمات شایسته دریافت کنند و لازم است با حفظ کرامت، این خدمات به بهترین شکل و بالاترین کیفیت ارائه شود و در هیچ مرحله ‌ای از خدمت‌ رسانی کاستی دیده نشود.

 

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: سرکشی به تمام شهرهای استان و مناطق محروم کار ارزشمندی از سوی شماست چرا که در مسیر محرومیت ‌زدایی و توسعه خدمت ‌رسانی بسیار موثر است و ان‌شاالله این روند با جدیت دنبال شود.

 

گفتنی است در ابتدای این دیدار «محمدرضا قاریان‌ پور» مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان قزوین گزارشی از برنامه‌های خود برای توسعه خدمت‌ رسانی به مردم ارائه کرد.

کد خبر 982537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha