کمک  به محرومان با تهیه ۴۰ بسته مواد غذایی از سوی کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با تهیه ۴۰ بسته مواد غذایی گامی در کمک به محرومان و خانواده های نیازمند برداشتند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم خدمات گسترده و ویژه ای را در ایام شیوع بیماری کرونا انجام داده و در این ایام توزیع بسته های معیشتی را در چند مرحله میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت به مرحله اجرا در آورده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم از اجرای مرحله دیگر طرح «مواسات و همدلی» ویژه ماه صفر خبر داد و افزود: در این طرح نیز همچون سایر مرحله های طرح «مواسات» اقدام به تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی کرده ایم.

 

وی با اشاره به تهیه 40 بسته مواد غذایی به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، بیان کرد: برای تهیه هر بسته افزون بر سه میلیون ریال هزینه شده است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه در مجموع تهیه این بسته های مواد غذایی با هزینه ای افزون بر 120 میلیون ریال تهیه شده است، خاطرنشان کرد: تهیه و خرید اقلام بسته های مواد غذایی با کمک و همت اهالی مسجد، خیران و نیکوکاران صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اقلام موجود در بسته های مواد غذایی، عنوان کرد: هر بسته شامل اقلام ضروری مردم از جمله برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا و روغن است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم ادامه داد: این بسته ها قرار است میان خانواده های نیازمند که پیش از این از سوی این کانون فرهنگی و هنری شناسایی شده اند، توزیع شود.

 

 وی با اشاره به فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه این کانون در ایام شیوع بیماری کرونا، گفت: تهیه و توزیع ماسک به همت واحد خواهران کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، با ایجاد یک کارگاه در فضای کانون، توزیع بسته های بهداشتی میان خانواده های محروم، توزیع ماسک میان مردم، گندزدایی معابر و خیابان ها، کمک به سالمندان و خانواده های کم برخوردار از جمله کارهایی بود که توسط بچه های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در ایام کرونایی انجام شد.

 

نیکجو با قدردانی از اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در انجام فعالیت های جهادی و خیرخواهانه، گفت: در فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در دوران کرونایی بیش از ۵۰ نفر از بچه های مسجد به صورت شبانه روزی به فعالیت در زمینه های عام المنفعه و کمک به محرومان می پرداختند.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 982550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha