برپایی سومین دوره مسابقه اربعین حسینی با محوریت عکس، فیلم، دلنوشته، یادداشت و شعر

رحمانی گفت: سومین دوره مسابقه اربعین حسینی با محوریت عکس، فیلم، دلنوشته، یادداشت و شعر با همت ستاد عتبات عالیات استان البرز برگزار می گردد.

 « امیر رحمانی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اعلام خبر برپایی سومین دوره مسابقه اربعین حسینی با محوریت ستاد عتبات عالیات استان البرز گفت: این دوره از مسابقه اربعین با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به آرمان های دفاع مقدس است.

 

مدیر روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان البرز افزود: این دوره از مسابقه در قالب فیلم، دلنوشته، عکس، یادداشت و ... با محوریت برپایی آئین اربعین حسینی و ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیرانه در این ایام است. 

 

وی ادامه داد: همچنین برپایی موکب های مهربانی در لبیک به فرمایش رهبرمعظم انقلاب در خصوص طرح مواسات و همدلی با عنوان کمک مومنانه هر زائر حمایت از یک خانواده نیازمند و انفاق حسینی است.

 

به گفته رحمانی، عاشقانه های اربعین، دلتنگی، خاطرات و تصاویر به یادمانده از سال های گذشته، دوری از حرم، کمک به بازسازی عتبات مقدسه و ... از جمله دیگر محورهای این مسابقه آئینی است.

 

مدیر روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان البرز خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۲ آبان ماه سال جاری است و علاقمندان می توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۵۳۲۸۴۷۱۸ در فضای مجازی ارسال کنند و یا به دبیرخانه مسابقه به آدرس کرج، چهارراه طالقانی، پارکینک طبقاتی شهردای کرج، طبقه ۴ دفتر معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارسال کنند.

 

 

کد خبر 982577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha