آغاز به کار پویش«پازل همدلی» در آستارا

خورشیدی از آغاز به کار پویش«پازل همدلی» با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی در شهرستان آستارا خبر داد.

«فریبرز خورشیدی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: پویش «پازل همدلی» با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و کمک و مشارکت همه مردم ایران برگزار می شود.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا با اشاره به اینکه این پویش باهدف تهیه و تامین بسته آموزشی و لوازم التحریر برای کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی با شعار قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود راه اندازی شده است، افزود: سهم شهرستان آستارا در این پویش ۱۲۵ میلیون ریال است و مبلغ جمع آوری شده در قالب این پویش صرف تهیه بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی آستارا می شود.

 

وی با بیان اینکه در قالب اجرای این پویش پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه که در نقشه هر استان هم نمادهای میراث فرهنگی آن استان درابعاد ۲۰ متر در ۳۰ متر نقش بسته است برای علاقمندان، خیرین و مردم ایران اسلامی که قصد مشارکت در این پویش را دارند تهیه شده است، تصریح کرد: برای گیلان نیز پازلی از نقشه استان تهیه شده و ارزش هر پازل ۱۰۰ هزار ریال است که خیرین، نیکوکاران و کارکنان ادارات آستارا می توانند یک یا چندین  قطعه ۱۰۰ هزار خریداری کرده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

 

خورشیدی خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران برای مشارکت در این کمپین می‌توانند با مراجعه به سایت www.puzzlehamdeli.ir و انتخاب استان و شهر خود به هر اندازه که علاقه‌مندند در این طرح مشارکت کنند.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا گفت: مردم نوع دوست و خیر بندر آستارا همچون گذشته، با مشارکت خود در این طرح خداپسندانه همدلی خود را به زیبایی به نمایش می گذارند.

کد خبر 982659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha