کاهش ۱۶ درصدی آمار قتل در گلستان/ آخرین جزئیات فرد مفقود شده در جنگل های کردکوی

​مروتی گفت: میزان قتل در استان گلستان با کاهش ۱۶ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مجتبی مروتی» صبح امروز (دوشنبه 22 مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: کرونا در اقدام به جرم در استان گلستان اثرگذار بود به طوری که سرقت منزل در 6 ماهه نخست سال نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان ادامه داد: کرونا نشان داد که اگر مردم مراقب مال خود باشند جرم کاهش پیدا می کند.

 

مروتی ابراز داشت: در حال حاضر مجرمان به سمت اقدامات متقلبانه روی آوردند و مردم نیز از این مسائل غافل هستند و باید هوشیارتر عمل کنند.

 

وی تاکید کرد: در هفته های گذشته شاهد سرقت دو خودرو تویوتا بودیم که راننده فردی را سوار ماشین می کند و یا در سایت دیوار به بهانه خرید خودرو با کپی سویچ خودرو نسبت به سرقت اقدام می کنند.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: منزل مکان مناسبی برای نگهداری طلا نیست، درخواست داریم که مردم به خرید طلا و سکه روی نیاورند، در هر صورت توصیه ما این است که مردم اموال گرانبهای خود را در منزل نگهداری نکنند و از طریق بانک ها و صندوق امانات از سرمایه خود مراقبت کنند.

 

مروتی ابراز داشت: سرقت احشام نیز در استان کاهش یافته است و از مردم درخواست داریم که اگر منزل خود را ترک می کنند و یا به سفر می روند حتما به یکی از همسایه ها اطلاع دهند.

 

وی گفت: امروزه درب های ضدسرقت منازل برای مجرمان حرفه ای به راحتی باز می شود، مردم شی گرانبها و ارزشمند را در منزل نگهداری نکنند.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: میزان قتل در استان گلستان 16 درصد کاهش یافته است.

 

مروتی در خصوص آخرین جزئیات فرد مفقود شده در جنگل های کردکوی بیان کرد:  آخرین تماس فرد در ساعت ۱۹ عصر همان روز بوده و تاکنون چیزی از وضعیت فرد مفقود شده به دست نیامده است، همچنین در این رابطه سه نفر دستگیر شده و پس از بررسی آزاد شدند.

 

کد خبر 982663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha