ظرفیت بیمارستان های لرستان در بخش کرونا تکمیل است

کوشکی با اشاره به آمار روز افزون بیماران کرونایی در استان لرستان، گفت: ظرفیت بیمارستان های استان دربخش کرونا تکمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« مریم کوشکی» امروز(۲۲ مهر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در هفته های اخیر آمار بیماران کرونایی در استان لرستان افزایش چشمگیری داشته است.

 

دبیر کنترل و مراقبت بیماری کرونا در لرستان بیان کرد: باتوجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در این استان تکمیل شده است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون تست پی سی آر ۳۱ هزار و ۳۵۲ نفر نیز مثبت بوده است، بیان کرد: هم اکنون ۳۰۵نفر مبتلا به بیماری کووید۱۹ در بیمارستانهای استان بستری هستند که حال ۳۸ نفر وخیم است.

 

کوشکی ادامه داد: تعداد افراد فوت شده در لرستان بر اثر بیماری کرونا  ۶۵۴ نفر بوده است.

 

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مردم برای کنترل بیماری کرونا، گفت:  امروز شرایط استان در پی بحرانی شدن کرونا، به حالت فوق حاد و فراتر از قرمز رسیده است.

 

دبیر کنترل و مراقبت بیماری کرونا در لرستان با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت بخش های کرونایی بیمارستان های استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی برای بیماران کرونایی تکمیل شده است،  گاهی اوقات بیماران در اورژانس نگه داری می شوند.

کد خبر 982679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha