استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات اصناف فارس

عزیزی گفت: حضور ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی از استان فارس، ظرفیت مطلوبی برای رفع مشکلات اصناف فارس به شمار می رود و برخی مشکلات این حوزه در استان و برخی دیگر نیاز به پیگیری ملی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، روز گذشته (دوشنبه 21 مهر) با حضور در جلسه هیئت رئیسه اتاق اصناف استان فارس گفت: در بحران کرونا بار دیگر شاهد نقش آفرینی اصاف فارس بوده ایم که تداعی کننده تلاش در دوران مختلف انقلاب اسلامی از سوی آنهاست.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات اصناف استان با برگزاری یک جلسه قابل رفع نیست و باید در برگزاری جلسات بررسی کننده، تداوم و استمرار داشته باشیم که البته در کنار مطرح کردن مشکلات باید به ارائه راهکارهای تخصصی نیز پرداخته شود.

وی اضافه کرد: بیشترین مشکلات ایجاد شده در حوزه اصناف به دلیل قوانین کارشناسی نشده است و باید قبل از هر چیز به کارشناسی کردن این قوانین پرداخت.

عزیزی تصریح کرد: حضور 18 نماینده در مجلس شورای اسلامی از استان فارس ظرفیت مطلوبی برای رفع مشکلات اصناف فارس به شمار می رود و برخی مشکلات این حوزه در استان و برخی دیگر نیاز به پیگیری ملی دارد.

وی ادامه داد: لازم است تا اعضای اتاق اصناف استان به ارائه ایده ها و طرح های خود به صورت مشخص اقدام کنند تا با هماهنگی با وزرای مربوطه، مشکلاتی که نیاز به قانون ندارد را با حضور اعضا پیگیری کنیم.

خاطر نشان می شود در این جلسه که با حضور سه نمایده از مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اعضای هیئت رئیسه اصناف فارس به بیان مشکلات خود پرداختند.

 

کد خبر 982680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha