طرح ملی نهضت پیشرفت زنان در ایلام اجرا می شود/ مهلت ثبت نام تا یکم آبان ماه

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اعلام فراخوان عضویت در جمعیت بانوان فرهیخته استان، گفت: علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی می توانند در سامانه مربوطه در طرح ملی نهضت پیشرفت زنان مشارکت کنند.

« مریم بیگ محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از بانوان فعال در عرصه های فرهنگی،اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی  دعوت می‌کند تا با ثبت نام در سامانه www.PISHRAFTYARAN.IR در طرح ملی نهضت پیشرفت زنان مشارکت کنند.

 

کارشناس فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: اگر ظرفیت بانوان در عرصه‌های اجتماعی و فردی فعال شود می توانند در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و سایر حوزه ها تاثیرگذار باشند، چرا که حلقه مفقوده دسترسی به عامه مردم را می‌توان از طریق  بانوان انقلابی پوشش داد و با فعال کردن زنان در جامعه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها می‌تواند جامعه را هدایت کند.

 

وی افزود: مهم ترین مسئله تبلیغ برای زنان جامعه پیامی نیست که باید منتقل شود، بلکه در این عرصه موضوع قابل توجه، رسانش پیام است و این مهم در هر کسوتی مانند مادری و یا حتی کارمند بودن ممکن است.

 

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام تأکید کرد: «نهضت پیشرفت زنان» به دنبال ایجاد یک شبکه ملی است تا بتواند بانوان را در هر ساحتی که هستند فعال کند و این فعالان با برقراری ارتباط با این شبکه ملی بتوانند بیشترین اثرگذاری را داشته باشند.

 

.ویگفت: برای رشد و ارتقاء در مسیر «نهضت زنان و پیشرفت» باید ابعاد و ظرفیت‌های بیانیه گام دوم انقلاب را بشناسیم و از آن استفاده کنیم.

 

بیگ محمدی تصریح کرد: اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به ظرفیت عظیم بانوان در کشور از یکسو و مردمی‌‌سازی فعالیت‌های خود از سوی دیگر، با همکاری سازمان های انقلابی بنا دارد تا بخش‌های زیادی از فعالیت‌های خود را از طریق ظرفیت‌های مردمی و با حمایت از ایشان انجام داده و با ایجاد زمینه‌های لازم، امکان توسعه فعالیت‌های فرهنگی مردمی را توسعه دهد.

 

وی ابراز کرد:  بر این اساس از تمامی علاقمندان فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی دعوت می‌ شود  تا با ثبت نام در سامانه مربوطه در طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان مشارکت کرده و بار دیگر توانمندی خود را در تحقق اهداف پیشرفت کشور به نمایش بگذارند.

 

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی  استان ایلام با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام یک آبان ماه سال جاری است، خاطرنشان کرد: کلیه علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به سایت www.PISHRAFTYARAN.IR   مراجعه کنند.

کد خبر 982718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha