انهدام باند سارقان حرفه ای منزل در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری باند سارقان حرفه ای منزل وکشف ۶ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

احمد ثمره حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم منزل در شهرستان زابل ، موضوع در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری 11این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : مأموران دایره تجسس کلانتری 11 با جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه های سرقت و با انجام یکسری اقدامات تخصصی ،3 سارق حرفه ای را که با راه اندازی یک پاتوق در خیابان "شهید میرحسینی" زابل اقدام به این سرقت می کردند شناسایی کردند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر 3 سارق را دستگیر و در بازرسی ازمخفیگاه آنان تعداد زیادی اموال مسروقه ازقبیل پمپ آب، موتورکولر،دوچرخه،ماشین ریش تراش،فرش و...کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطرنشان کرد: متهمان که بین 18 تا 35 سن دارند پس از انتقال به کلانتری، در مواجهه با مدارک و مستندات چاره ای جز اعتراف نداشتند و به 6 فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کردند.

این مقام انتطامی درپایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت نکات امنیتی منازل خود از نگهداری ارز، پول و زیور آلات مازاد بر نیاز داخل منزل خودداری و آنها را به صندوق امانات بانک ها سپرده و در صورت مشاهده افراد و خودرو های مشکوک در مناطق مسکونی سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 982741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha