تبدیل اراضی اطراف سد حوزیان به منطقه گردشگری

خدابخشی، گفت: مجوزهای لازم برای تبدیل اراضی اطراف سد حوزیان به منطقه گردشگری صادر شده است و به زودی کار محوطه سازی و جاده های دسترسی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد خدابخشی»، در حاشیه بازدید از پروژه های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدید از مجتمع کارگاهی که وابسته به آب منطقه ای تهران است، مقرر شد این مجتمع به سازمان فنی حرفه ای برای آموزش های فنی حرفه ای منتقل شود.

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: مجوزهای لازم برای تبدیل اراضی اطراف سد حوزیان به منطقه گردشگری صادر شده و طرح گردشگری حوزیان را مصوب کرده اند و این مصوبه به استان اعلام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نواقص رفع شده و رایزنی لازم برای واگذاری مورد نظر اراضی به هلدینگ مورد نظر انجام شده است که وابسته به صندوق بازنشستگی است و به زودی کار محوطه سازی و جاده های دسترسی آغاز خواهد شد.

 

خدابخشی از احداث مجتمع 5 هزار رأسی وابسته به صنایع شیر ایران خبر داد و گفت: سهام آن مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری است و سهام دار خصوصی ندارد.

 

وی ادامه داد: پروژه لاستیک سازی بارز مربوط به وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است از دیگر پروژه هایی است که در این سفر مورد بازدید قرار می گیرد.

 

خدابخشی به مجموعه ورزشی مربوط به کارگران اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی نداشته و باید حمایت شود و امید است هرچه زودتر تکمیل شود.

کد خبر 982867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha