کمک ۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریالی بهزیستی فارس برای ازدواج مددجویان

زارعی گفت: با جمع آوری ۷۰ میلیارد ریال کمک غیرنقدی فرصت ازدواج ۴۰ هزار مددجو فراهم شد و از اعتبارات سازمان بهزیستی فارس نیز ۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به صورت نقدی به ازدواج مددجویان تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «پریسا زارعی»، امروز (سه شنبه 22 مهر) از واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان سازمان بهزیستی فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: در سال جاری 405 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان واگذار شده است.

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی فارس افزود: در حال حاضر، 2 هزار و 790 واحد مسکونی ویژه در حال احداث است و ساخت 2 هزار 385 واحد مسکونی نیز ادامه دارد که از ظرفیت خیران نیز در آنها استفاده شده است.

 وی با اشاره به سایر اقدامات حمایتی بهزیستی فارس بیان کرد: کمک 20 و 40 میلیارد تومانی با مشارکت مردمی به سیل خوزستان و بلوچستان و کمک 180 میلیارد ریالی در پویش نوروز و ماه مبارک رمضان از این موارد است.

زارعی با اشاره به اقدامات بهزیستی فارس در پویش «ایران همدل» از زمان شیوع کرونا گفت: با جمع آوری 70 میلیارد ریال کمک غیرنقدی فرصت ازدواج 40 هزار مددجو فراهم شد و از اعتبارات سازمان بهزیستی نیز 6 میلیارد و 810 میلیون ریال به صورت نقدی به ازدواج مددجویان تعلق گرفت.

کد خبر 982927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha