تبدیل تهدید به فرصت در نخستین نمایشگاه مقابله با کرونا در شیراز

حجت الاسلام دژکام گفت: در نخستین نمایشگاه مقابله با کرونا در شیراز شاهد تبدیل تهدیدی همچون کرونا به فرصت در حوزه تولید هستیم و امیدواریم در کنار رونق کسب و کار، بازدیدکنندگان ایده های جدیدی برای مقابله با کرونا حاصل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 22 مهر) در بازدید از نخستین نمایشگاه مقابله با کرونا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شیراز گفت: ابتکار مسئولان نمایشگاه بین المللی فارس برای ارائه تولیدات و خدمات مرتبط با کرونا قابل توجه و تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: روش های اعمال شده برای برگزاری این نمایشگاه برای پیشگیری از کرونا نیز موثر بوده و در کنار رونق دادن به کسب و کارها در این زمینه، شاهد ازدحام نیز نیستیم.

امام جمعه شیراز با ابراز رضایت از حضور اساتید دانشگاه علوم پزشکی برای بازدید از نخستین نمایشگاه مقابله با کرونا بیان کرد: در حوزه ارائه تولیدات و خدمات پزشکی به در نظر گرفتن زاویه اخلاق نیز نیاز داریم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شاهد تبدیل تهدیدی همچون کرونا به فرصت در حوزه تولید هستیم و امیدواریم در کنار رونق کسب و کار، بازدیدکنندگان ایده های جدیدی برای مقابله با کرونا حاصل کنند.

وی تصریح کرد: تلاش برگزارکنندگان این نمایشگاه می توان به عنوان یک نماد سبک زندگی پیشرفته از سوی ایران اسلامی در جهان مورد الگوپذیری قرار بگیرد.

کد خبر 982932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha