اعمال محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان جهرم

شفیعیان گفت: محدودیت های جدید کرونایی به مدت ۱۰ روز در شهرستان جهرم به اجرا در می آید.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در شهرستان جهرم گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با توجه به وضعیت قرمز جهرم  بر اساس مجوز ستاد ملی و جلسه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شهرستان این محدودیت ها از روز چهارشنبه 23 مهرماه در جهرم اعمال می شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: این محدودیت ها به مدت 10 روز و تا دوم آبان ماه در سطح شهرستان جهرم ادامه دارد.

 

وی به اعمال این محدودیت ها اشاره کرد و اظهار داشت: بر این اساس دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌ های علمیه، آموزشگاه‌ های فنی و حرفه ‌ای، زبانسرا ها، سایر آموزشگاه ها و کتابخانه‌ ها صرفاً باید آموزش مجازی داشته باشند.

 

شفیعیان همچنین از اعمال این محدودیت ها برای استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد، مصلی ها و اماکن متبرکه خبر داد و خواستار عدم برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی،  مذهبی و همایش ها در سطح شهرستان جهرم شد.

 

وی باشگاه های ورزشی، باشگاه های بدنسازی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه را از دیگر موارد مشمول محدودیت ها عنوان کرد و رستوران ها، فست فودها، آبمیوه و بستنی فروشی ها را از جمله این موارد عنوان کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه آرایشگاه‌ های مردانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت نوبت دهی به فعالیت خود ادامه دهند، گفت: ورود افراد فاقد ماسک به ادارات، نهادها و سازمان ها ممنوع بوده و ارائه خدمات به این افراد تخلف بوده و با پیگیری کمیته بازرسی اداری برابر مقررات برخورد می شود.

 

کد خبر 982939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha