۳۳ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

قاسمی گفت: بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در مرحله سوم گام دوم رزمایش کمک مومنانه در استان خراسان جنوبی جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» صبح امروز (۲۳مهر) در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم آغاز توزیع مرحله سوم از گام دوم نهضت کمک مومنانه که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد اظهار کرد: گام دوم نهضت کمک مومنانه شامل سه مرحله است که دو مرحله آن در دهه امامت و ولایت و دهه اول محرم برگزار شد و  مرحله سوم آن نیز در دهه آخر صفر برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله سوم از گام دوم رزمایش کمک مومنانه از امروز در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

 

وی گفت: در این مرحله از رزمایش 32 هزار 885 بسته معیشتی در بین خانوارهای کم برخوردار توزیع خواهد شد.

 


سردار قاسمی اظهار کرد: همچنین در این مرحله از نهضت کمک مومنانه 508 سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد و سپاه استان و سایر نهادها تهیه شده است که توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: در این مرحله 540 کارت هدیه ویژه نیازمندان، 9 هزار و 871 بسته پوشاک و کفش نیز توزیع می‌شود.

 


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در این مرحله 679 هزار و 818 پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد همچنین 17 هزار و 319 کیلوگرم گوشت گوسفندی، 127هزار و 835 قرص نان از دیگر اقلامی است که در این مرحله از نهضت کمک مومنانه توزیع می‌شود.

 


سردار قاسمی از پرداخت یک هزار و 526 فقره تسهیلات قرض الحسنه بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در مرحله سوم گام دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در ماه نخست سال تحصیلی جدید قرار داریم در این مرحله 16 هزار و 178 بسته لوازم تحریر میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

 

وی در پایان گفت: در مرحله سوم از گام دوم رزمایش کمک مومنانه بالغ بر 33 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده است.

کد خبر 982962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha