برگزاری سومین مرحله رزمایش بزرگ نهضت کمک مومنانه در قزوین

سومین مرحله رزمایش بزرگ نهضت کمک مومنانه در دهه سوم ماه صفر با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی که امروز (چهارشنبه ۲۳ مهر) در جوار گلزار شهدای قزوین برگزار شد، بیان کرد: اگر مردم اهل ایمان و تقوا باشند، باید این مهم در زندگی آنها بروز و ظهور داشته باشد به طوری که ایمان و تقوا می گوید اگر مردم گرفتار هستند باید گرفتاری آنها را حل کرد و وقتی دشمن به خاک ما تجاوز می کند باید در جبهه جنگ حضور یابیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خداوند متعال فرموده است آنها که در عرصه امتحان ایمان و تقوا شرکت می کنند ما برکات خود را از زمین و آسمان به روی آنها می گشاییم و این بشارتی است که خداوند سبحان به مومنان اهل تقوا داده است.

 

وی عنوان کرد: امروز هم شاهد برگزاری رزمایش کمک مومنانه هستیم که به مجموعه سپاه خداقوت گفته و برای این اقدام شایسته و مستمر آنها را تحسین می کنیم.

 

آیت الله عابدینی در ادامه به بازگشت پیکر شهید مدافع حرم شهید زکریا شیری بعد از پنج سال به میهن اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ما وقتی شب گذشته، صحنه باشکوه تجلیل از شهدای مازندران را مشاهده کردیم، حس می کردیم نسبت به این شهید استان قزوین هم می توانیم کاری کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همراهی شما مسئولان برنامه و مراسمی را برای این شهید بزرگوار با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشیم و تجلیل از این شهید به نحو احسن صورت گیرد.

کد خبر 983177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha