تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان زنجان در حال افزایش است

محمدرضا صائینی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان در حال افزایش است، گفت: براساس یافته های آزمایشگاهی ۱۶ هزار و ۸۱۶ مورد مبتلا به بیماری کرونا هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در جمع خبرنگران به اشاره به شیب ملایم افزایش آمار بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا اظهار کرد: لازم است تا مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند.

 

محمدرضا صائینی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان زنجان 20 هزار و 908 نفر به این بیماری مبتلا شدند، گفت: 564 بیمار کرونایی نیز فوت کردند.

 

وی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: براساس یافته های آزمایشگاهی 16 هزار و ۸۱۶ مورد مبتلا به بیماری کرونا هستند.


به گفته این مقام مسئول، از تعداد کل نمونه‌های گرفته شده، نتیجه  آزمایش ۳‌.۶ درصد مثبت بودند و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی آمار مبتلایان بیشتر هم خواهد شد.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه آمار استان زنجان در مقایسه با میانگین کشوری پایین تر است، افزود: میانگین گروه سنی افراد مبتلا به کرونا در استان زنجان ۶۰ سال است.

 

وی ادامه داد: وضعیت بیماری کرونا در شهرستان‌ ابهر بالاتر از میانگین استانی و کشوری است؛ طارم نیز نسبت به وضعیت کشوری، نرم بالاتری را پشت سر می‌گذارد؛ خرم‌دره شهرستانی است که آمار مبتلایان به کرونا در آن کاهش پیدا کرده و ماه‌نشان نیز باید به وضعیت استانی و ملی بازگردد.

کد خبر 983199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha