انجام فعالیت های مشارکتی زمینه رشد سیستم را فراهم می کند

فلاح لاله زاری بازنگری و بهبود روش های کاری را مهم دانست وگفت: باید با همکاری و مشورت و انجام فعالیت ها به صورت مشارکتی زمینه رشد بیش از پیش سیستم را فراهم ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» در کارگروه توسعه مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و با معرفی «محمد لکزایی» به عنوان سرپرست این معاونت، ویژگی های اخلاقی و سابقه وی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبیین کرد و فعالیت در این معاونت را بسیار حساس و در عین حال سنگین دانست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به جایگاه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اشاره کردواظهارداشت: بخش اداری مالی، قلب سیستم است و اگر قلب خوب کار و فعالیت کند سایر بخش ها نیز خوب کار کرده و توسعه می یابد.

 

وی در ادامه با بیان وظایف و ماموریت های سرپرست معاونت مذکور  ادامه داد: بازسازی ساختاری و سازمانی اداره کل، بهسازی محیط کاری، اصلاح فرآینده های انجام کار، توجه به حقوق و تکریم پرسنل و ارباب رجوع به عنوان اولویت کاری باید توسط سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی پیگیری و عملیاتی شود.

 

فلاح لاله زاری همچنین داشتن رویکرد و نگاه جدید در حوزه منابع مالی و اداری را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به ماموریتها و اهداف ۲۰ گانه برنامه ریزی شده برای این اداره کل خواستار توجه به این موارد در دوره جدید کاری شد.

 

 در ادامه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ارتقای دانش تخصصی پرسنل را ضروری دانست و بر ارائه آموزش های تخصصی حوزه فرهنگ و هنر به کارکنان تاکید کرد.

 

« محمد لک زایی» از واحد آموزش این اداره کل خواست تا آموزش های پرسنل را به سمت ارائه آموزش های تخصصی حوزه فرهنگ و هنر معطوف و دوره های آموزشی جدید را با این رویکرد عملیاتی کند.

 

وی، هدف از این اقدام را ارتقای دانش تخصصی پرسنل بیان کرد و گفت: پرسنل حوزه فرهنگ و هنر علاوه بر پاسخگویی به جامعه هدف باید از توانایی بالایی در ارائه خدمات به سایر دستگاهها و نهادها را در حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند و این امر با توسعه آموزش های مورد نیاز تخصصی دست یافتنی است.

 

لک زایی، بررسی شرایط موجود معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز از برنامه های خود بیان کرد و گفت: شرایط موجود در این معاونت بر اساس شاخص SWOT  و رویکردهای مدیریت استراتژیک بررسی خواهد شد.

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در این برنامه باید نقاط ضعف و قوت و نیز فرصت و تهدیدها در این حوزه بررسی و شناسایی شود تا امکان ارائه خدمات به جامعه هدف و به ویژه اهالی فرهنگ و هنر به خوبی فراهم شود.

 

در این مراسم از «امیرهوشنگ باهنر» معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تجلیل شد.

 

کد خبر 983238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha