پیشگیری از بروز مشکلات مشابه صدرا با الحاق سه روستا به شیراز

پاک فطرت گفت: الحاق سریعتر سه روستای حاشیه ای به شیراز، مشکلات موجود در حوزه های عمرانی و شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی را کاهش می دهد و انبوهی از مشکلات مانند وضعیت کنونی شهر صدرا برای شیراز را به وجود نمی آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید کمال پاک فطرت»، امروز (چهارشنبه 23 مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیرات مطلوب الحاق روستاها به شهر گفت: الحاق روستاهای گردخون، اقبال آباد و سلطان آباد به محدوده شهر شیراز موجب پیشگیری از آسیب ها و مشکلات آتی خواهد شد.

 مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس افزود: افزوده شدن این روستاها در کاهش حاشینه نشینی شهر شیراز و به تبع آن مشکلات و آسیب ها نقش مطلوبی دارد.

وی اضافه کرد: از الحاق روستاها می توان برای کسب درآمد نیز بهره گرفت و همچنین ساخت و سازهای غیر اصولی در حاشیه شهر را نیز کاهش داد.

پاک فطرت تصریح کرد: کمبود نیرو در دهیاری های روستاهای فارس، نظارت بر ساخت وسازها را دشورا کرده و موجب سو استفاده برخی سودجویان در روستاها شده است که تبعات آن امروز مشخص می شود.

وی با اشاره به مشکلات کنونی شهر صدرا بیان کرد: الحاق سریعتر سه روستای حاشیه ای به شیراز، مشکلات موجود در حوزه های عمرانی و شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی را کاهش می دهد و انبوهی از مشکلات مانند وضعیت کنونی شهر صدرا برای شیراز را به وجود نمی آورد.

کد خبر 983257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha