کمک مومنانه ۱۱ هزار بسته معیشتی و ۳۵ سری جهیزیه به اقشار محروم فارس

سردار بوعلی گفت: در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه ۱۱ هزار بسته معیشتی و ۳۵ سری جهیزیه به اقشار محروم استان فارس اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 23 مهر) در مراسم سومین مرحله نهضت کمک مومنانه سپاه فجر فارس در دهه آخر صفر در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: عملکرد مردم و خیران فارس در نهضت کمک مومنانه درخشان بوده است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان از عید «غدیر» تا کنون یک میلیون بسته معیشتی توزیع شد که نشان از این حضور مطلوب بوده است.

وی اضافه کرد: در تداوم این نهضت، همچنین بیش از 32 هزار بسته لوازم التحریر و 27 هزار بسته پوشاک به دانش آموزان و اقشار محروم استان فارس اهدا می شود.

سردار بوعلی اعلام کرد: در مرحله سوم کمک مومنانه 11 هزار بسته معیشتی و 35 سری جهیزیه به اقشار محروم استان فارس اهدا می شود که آئین اجرای آن امروز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)  برگزار شده است.

وی با اشاره به توزیع بیش از یک میلیون و 250 هزار بسته معیشتی در مرحله نخست این نهضت کمک مومنانه بیان کرد: بیش از 27 هزار کارت هدیه نقدی به خانواده های محروم استان اهدا شده و بسته های معیشتی و اقلام اهدایی به اقشار محروم در این نهضت مشارکت مردم، نهادها و خیران فارس تهیه و توزیع می شوند که جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 983289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha