وضعیت اسفبار محور قدیم سفیدشهر-کاشان نیازمند توجه مسؤولان

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان آران و بیدگل وضعیت باند قدیم جاده سفیدشهر-کاشان را اسف بار خواند و بر لزوم بهسازی این جاده پرتردد تاکید کرد.

«محمد جواد حجتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: باند قدیم جاده سفیدشهر- کاشان به طول ۹ کیلومتر در وضعیت اسف باری است و علیرغم اینکه بیش از ۴۰ سال از آسفالت این جاده پرتردد می گذرد اما متاسفانه توجهی به این مسیر پرتردد نمی شود.

 

رئیس شورای اسلامی سفیدشهر افزود: تردد خودروهای سنگین در این جاده  که طی ۱۰ سال گذشته افزایش یافته است،  آسفالت این محور را کاملا از بین برده و باعث خسارت های زیادی به وسایط نقلیه سبک شده و مردم به شدت از این وضعیت شاکی هستند.

 

حجتی با بیان اینکه وضعیت نامناسب این جاده سبب انتقادات گسترده آن ها شده است، گفت: فارغ از وضعیت نامطلوب آسفالت و خسارات مالی که به وسیله نقلیه تحمیل می شود در برخی اوقات رانندگان برای جلوگیری از افتادن خودروشان داخل چاله و ناهمواری ها، دچار انحراف از مسیر می شوند که منجر به تصادفات و بروز خسارات جانی جبران ناپذیری می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان آران و بیدگل بر لزوم توجه بیشتر مسؤولین به مسیرهای مواسلاتی این شهرستان تاکید کرد و گفت: بایستی با برنامه ریزی کارشناسی و منسجم برای راه های شهرستان به ویژه جاده های این منطقه، مشکل مردم  را مرتفع کرد.

 

حجتی افزود: اگرچه سه سال قبل، بخشی از این مسیر روکش شده است، ولی در مدت کوتاهی با توجه به حجم تردد خودروهای سنگین ، روکش آسفالت از بین رفته و بیانگر آن است که روکش ساده و معمولی مناسب این محور نیست و باید بهسازی این محور با قطر و ضخامت مناسب انجام شود./

کد خبر 983362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha