طرح فاصله گذاری اجتماعی در هفت ورودی شهرستان کرج اجرا می شود

گودرزی با اعلام خبر طرح فاصله گذاری اجتماعی در هفت ورودی شهرستان کرج گفت: به منظور اجرای این طرح هفت ورودی و خروجی کلانشهر کرج بسته می شود و اجازه ورود هیچ فرد غیر بومی به این حریم داده نمی شود.

« سرهنگ گودرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اعلام طرح فاصله گذاری اجتماعی در هفت ورودی شهرستان کرج گفت: به منظور اجرای این طرح هفت ورودی و خروجی کلانشهر کرج بسته می شود و اجازه ورود هیچ فرد غیر بومی به این حریم داده نمی شود.

 

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به هفت مسیر اصلی ورودی و خروجی کلانشهر کرج افزود: مسیر شمالی جنوبی، آزاده راه تهران قزوین و خط شمالی ورودی و خروجی بلوار خلج آباد، بلوار چمران، پل فردیس، مهرویلا و حصارک بسته می شود.

 

به گفته وی هفت نقطه از طریق دید کنترل می شود و مابقی مسیرهای فرعی با نصب نیوجرسی مسدود است، همچنین در خط جنوبی، آزاد راه تهران به قزوین، ورودی پل سوم خرداد و ورودی محمدشهر بسته است.

 

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان اضافه کرد: افراد مجاز به حریم شهری باید دارای پلاک بومی تهران و کرج باشند و خودروهای غیربومی فقط می توانند از این استان خارج شوند.

کد خبر 983427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha