اجرای مرحله جدید طرح «مواسات وهمدلی»  با توزیع بسته های معیشتی و تحصیلی میان محرومان جهرم

زارعی گفت: در مرحله جدید طرح «مواسات و همدلی» در شهرستان جهرم بیش از هزار بسته لوازم التحریر و مواد غذایی میان خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اجرای بخش دیگر رزمایش «کمک های مومنانه» به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم گفت: این مرحله از طرح «مواسات» به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت و خانواده های محروم با تهیه بسته های لوازم التحریر و بسته های مواد غذایی به اجرا در آمد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه به همت بسیج دانش آموزی این شهرستان تعداد یک صد بسته لوازم التحریر تهیه شده است، افزود: این بسته ها حاوی دفتر، لیوان، کیف، مداد، خودکار، تراش، پاکن و ... بوده که با هزینه ای افزون بر 18 میلیون ریال تهیه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد 300 بسته دیگر نیز به همت حوزه های مقاومت بسیج سطح شهرستان جهرم تهیه شده است، بیان کرد: هر بسته لوازم التحریر به مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال تهیه شده و میان دانش آموزان بی بضاعت توزیع شده است.

 

زارعی از تهیه 700 بسته مواد غذایی خبر داد و اظهار کرد: ارزش هر بسته غذایی یک میلیون ریال بوده که این بسته ها حاوی برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و سویا بوده است.

 

وی همچنین از تهیه 500 بسته غذایی و لوازم التحریر به همت حوزه مقاومت بسیج «فاطمه الزهرا (س)» خبر داد و گفت: این بسته ها به ارزش بیش از یک میلیارد و پانصد هزار ریال میان نیازمندان، توزیع شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم از کمک خیران این حوزه مقاومت به مبلغ 215 میلیون و 380 هزار ریال، خبر داد   و عنوان کرد: در این مرحله از رزمایش، بسیجیان پایگاه های حوزه مقاومت «فاطمه الزهرا (س)» جهرم، تعداد  32 عدد کارت هدیه، 80 بسته لوازم التحریر، 15 بسته پوشاک، طبخ یکصد پرس غذای گرم و سه سری جهیزیه را جهت افراد کم برخوردار و نیازمند تهیه کرده و بین آنها توزیع کردند.

کد خبر 983429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha