برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در قم

جعفری از برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و همدلی با توزیع تعداد ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی خبر داد.

«امیر جعفری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: در این شرایط همه مردم بویژه قشر آسیب پذیر و نیازمندان با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان بویژه در شرایط خاص امروز و درگیری مردم با بیماری کرونا افزود: در دین مبین اسلام  بر ضرورت دستگیری از نیازمندان تاکید شده است و این امر وظیفه دینی و انسانی ماست.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر وظیفه انسانی و دینی همه  ما کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان است تصریح کرد:با تلاش رده های بسیج شهرستان قم تعداد ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی قرار است در قالب آخرین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و همدلی ویژه محرم و صفر توزیع شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک به نیازمندان گفت: اعمل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه تمامی فعالیت های بسیج قرار دارد.

 

جعفری تاکید کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چندین مرحله به صورت گسترده، نسبت به توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه و  اهدا آن به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه که از قبل شناسایی شده اند درقالب رزمایش مواسات و همدلی؛ اقدام کرده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم یادآور شد: رزمایش بزرگ مواسات و همدلی عصر امروز(پنجشنبه ۲۴ مهر) از ساعت ۱۵ در مصلی قدس برگزار می شود.

کد خبر 983433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha