مرحله سوّم‌ رزمایش کمک های مومنانه در رفسنجان برگزار شد

سوّمین‌ مرحله از رزمایش کمک‌ های مؤمنانه‌ و توزیع مایحتاج‌ به قشر ضعیف جامعه با‌ حضور جمعی‌ از مسئولان در حسینیه‌ ثارالله رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان سرهنگ ابوالفضل تویسرکانی پنجشنبه (۲۴مهر) در حاشیه‌ برگزاری این رزمایش‌ در جمع خبرنگاران گفت:  در بحران‌ ‌کرونا، به فرمایش رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش مواسات جهت کمک‌ به قشر آسیب دیده از‌ ناحیه کرونا ۲ مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در رفسنجان‌ برگزار و بسته های معیشتی در قالب سبد کالا به نیازمندان اعطا شد.

 

 


جانشین فرمانده سپاه رفسنجان‌ تصریح کرد: ۲ مرحله اوّل رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان و دهه اول محرم در این شهرستان برگزار شد و مرحله سوّم‌ هم در حال برگزاری است.

 

 

وی افزود: در این مرحله از رزمایش قرار است ۲ هزار و 198 بسته غذایی و  بیش از ۷۰۰ بسته فرهنگی آموزشی شامل کیف و لوازم التحریر بین خانواده‌ ها و دانش‌ آموزان نیازمند توزیع شود؛ ضمن‌ اینکه بیش از 13 هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم هم که به همت پایگاه ها و حوزه های مقاومت تهیه خواهد شد، میان خانواده های نیازمندان و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

 

تویسرکانی خاطرنشان‌ کرد: هفته گذشته نیز از سوی مجتمع مس سرچشمه ۴۰۰ بسته معیشتی هرکدام  به ارزش ۳۰۰ هزار تومان و ۴۶۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۳۵۰‌ ها تومان و بیش‌ از ۵۵۰‌ بُن‌ خرید‌ کالا هم از سوی موسسه خیریه کوثر بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

کد خبر 983464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha