آمار رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آذربایجان‌غربی نگران کننده است

محمد مهدی شهریاری گفت: متأسفانه دستورالعمل های بهداشتی در آذربایجان غربی به خوبی رعایت نمی شود و طبق آمار به زیر ۴۰ درصد رسیده است.

« محمد مهدی شهریاری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: با کاهش شدید آمار رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان روبه‌رو هستیم که خبر خوبی نیست.

 

 استاندار آذربایجان غربی افزود: با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا در استان به خوبی می توانیم  متوجه  اجرا نشدن دستورالعمل های بهداشتی شویم.

 

این مسئول اضافه کرد: تمامی مراسمات عزاداری و شهادت ها در روزهای اخیر به دلیل روند افزایشی بیماری کرونا کاملا به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه نباید بیمارانی که دوران نقاهت و قرنطینه را سپری می‌کنند در شهر تردد کنند، تصریح کرد: تردد مبتلایان به کرونا که دوران قرنطینه را سپری می کنند در سطح جامعه غیر قانونی است و باید خود شخص از این کار پرهیز کند و دانشگاه علوم پزشکی نیز تا حد توان خود از روند درمان این افراد در منازل اطلاع داشته باشند.

 

 استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نباید در اجرای ۳۰ تا ۵۰ درصدی استفاده از کارکنان مقاومت کنند چرا که اصلی ترین وظیفه ما حفاظت است جان کارمندان است.

 

 گفتنی است، وضعیت آذربایجان غربی در شیوع بیماری کرونا قرمز است و ممنوعیت های رفت و آمد تا (27 مهر) دامه دارد.

کد خبر 983789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha